رستوران کودک کیدز لند ایرانیان

شاید برای شما هم پیش آمده باشد وقتی تصمیم می گیرید که یکی از روز های هفته را به همراه خانواده و برای دوری از خستگی روزمره به یک تفریح سالم و در عین حال جذاب اختصاص دهید، در انتخاب محل مناسب دچار مشکل شده اید.
اگر شما خانواده ای باشید که دارای فرزند کوچکی نیز باشد، در نگاه اول گذراندن وقت در یک شهر بازی با امکانات جدید و به روز پیشنهاد مناسبی به نظر می رسد، اما وقتی هزینه های یک حضور دو ساعته را همراه با وعده غذایی شام یا ناهار که باید در آن مجموعه صرف شود جمع می زنیم به رقم قابل ملاحظه ای می رسیم که سرگرمی هایی از این دست را به تفریحاتی گران در سبد ماهیانه خانواده ها تبدیل می کند.
در این میان بسیاری از خانواده ها نیز ترجیح می دهند تفریحات خود را با رفتن به یک رستوران و صرف یک وعده غذایی در محیطی متفاوت محدود کرده و برای بازی و سرگرمی فرزندانشان پارک ها را انتخاب می کنند.حال چند وقتی است که مجموعه رستوران های زنجیره ای آغاز به کار کرده که تمام آنچه را که خانواده ها و کودکانشان از تفریح و سرگرمی انتظار دارند به شکلی باورنکردنی برآورده ساخته است!
این مجموعه رستوران های زنجیره ای که با نام “سرزمین کودک ایرانیان” شروع به کار کرده است، همان طور که از نامش پیداست قرار است که محل مناسبی برای کودکان و تفریحات آنان باشد یعنی جایی که در آن کودکان و خانواده ها بتوانند به راحتی در کنار تغذیه مناسب، تجربه لذت بخش و متفاوتی از سرگرمی و آموزش داشته باشند.

194
در سرزمین کودک ایرانیان برای اولین بار پک های غذایی ویژه کودکان سنی ۱۲ماهه تا ۱۸ ماهه و ۱۸ ماهه تا ۲۴ ماهه زیر نظر متخصصین مجرب تغذیه ارائه می شود که خانواده ها هنگام ورود به رستوران فقط کافی است با گفتن سن فرزند خود، پک غذایی مناسب کودک خود را دریافت کنند.
پک هایی که زیر نظر متخصصین تغذیه میزان دقیق ورود کلسیم، پروتئین، ویتامین، آهن و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن کودکان با رعایت اصول علمی و کارشناسی پیش بینی شده است و با قیمت مناسب در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.

در رستوران بزرگ سرزمین کودک ایرانیان، بخش ویژه ای به مهمانی ها و جشن های تولد کودکان اختصاص داده شده است تا کودکان و خانواده های آنان بتوانند در فضایی خاص و متفاوت شادترین روز خود را جشن بگیرند. در کیدزلند این امکان وجود دارد که مدیران مهدکودک و خانواده ها با دریافت منوی ویژه تولد از امکانات دیگر مجموعه همچون اتاق گریم و نقاشی و خدماتی چون نمایش موزیکال، شعبده بازی، عکاسی و فیلمبرداری نیز استفاده نمایند.

سرزمین-2

برای ارتقای سطح دانش و خلاقیت کودکان، هر ماه کارگاه های آشپزی خاصی در این رستوران برگزار می شود که در آن کودکان ضمن آشنایی با خواص و فواید غذاهای مختلف، بتوانند با مواد ساده ای که عموماً در هر خانه ای پیدا می شود، غذای مناسبی را برای خود آماده کنند.
آدرس رستوران: شهرک غرب خ دادمان نبش هرمزان برج طوبی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

4 پاسخ

  1. خیلی مکان خوب و تمیز هست پرسنل فوق العاده مهربان صبوری داره فقط متاسفانه کیفیت غذاش پایین هست ای کاش اشپزی رو عوض کنه یا بفرستی جایی دوره ببینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 20 =