ژل روغن فیروز

mahsolat-29

ژل روغن فیروز
ژل روغن کشف و ابداع یک فرمول خاص و بسیار مطلوب به علت جذب سریع و اثر طولانی برای کمک به تغذیه و محافظت از پوست بدن در برابر خشکی می باشد.
ژل روغن فیروز برای اولین بار در ایران توسط گروه بهداشتی فیروز به بازار عرضه گردیده است.

ژل روغن فیروز دارای خواص ذیل می باشد:
 ژل روغن فیروز بدون آنکه ریزش داشته باشد روی پوست به راحتی پخش شده و باعث می شود که این محصول مانند لوسیون و کرم استفاده شود.

 ژل روغن فیروز رطوبت را تا ۱۰ برابر بیشتر از هر لوسیون و کرمی روی پوست حفظ می کند.

 ژل روغن فیروز دارای عصاره گیاهی بابونه می باشد که ماده موثره آن آلفا-بیزابولول است. این عصاره به ژل روغن خواص نرم کنندگی، ضد میکروبی و ضد التهابی می بخشد.

 ژل روغن فیروز دارای امولینت های بسیار مناسب جهت نرم کنندگی و پخش آسان آن روی پوست می باشد.

 ژل روغن فیروز پس از استحمام می تواند جایگزین مناسبی برای چربی های طبیعی از دست رفته پوست شود و اثرات خشکی ناشی از شستشو با آب و صابون و شامپو را جبران کند. به خصوص در زمانی که هنوز پوست خشک نشده، بسیار موثر است.

 ژل روغن فیروز جهت برنزه کردن پوست در تابستان علاوه برحفظ رطوبت پوست، باعث یکنواختی رنگ پوست می گردد. همچنین با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست و با داشتن خاصیت مرطوب کنندگی، از خشکی پوست جلوگیری نموده و به آن نرمی، لطافت و درخشندگی می بخشد و نسبت به روغنهای sun tan ماندگاری بسیار بیشتری دارد.

 ژل روغن فیروز به علت جذب سریع و آسان روی پوست و اثر طولانی می تواند از تماس مکرر پوست با آب جلوگیری کرده و از خشک شدن و ایجاد حساسیت پوستی که در اثر شستشو مکرر با آب ایجاد می شود، جلوگیری کند.

 ژل روغن فیروز از ایجاد ترک های ناشی از کشش پوست بر اثر چاقی، حاملگی و غیره جلوگیری می کند.

 ژل روغن فیروز باعث زیبایی و درخشندگی پوست بدن شده و آن را مانند پوست کودک لطیف می کند.

[divider top=”0″]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =