وازلین کودک فیروز

وازلین کودک فیروز

وازلین ماده ایست که به علت ساختار شیمیایی منحصر به فردی که دارد یکی از بهترین و پرطرفدارترین موادی است که از قدیم برای پوست های حساس کودکان و درمان و جلوگیری از سوختگی پای کودک استفاده می شده است. وازلین لایه ای میان پوست و محیط اطراف به وجود می آورد ، که غیرقابل نفوذ است و مانع از تبخیر بیش از حد آب پوست شده ، از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و موجب نرمی و لطافت آن می‌شود . همچنین محافظی مطمئن در برابر عوامل نامساعد محیطی است و از التهاب و تحریک پوست جلوگیری می‌کند .

سوزش ناشی از ادرار (diaper rash)یک نوع التهاب معمول در پوست های حساس (به رنگ قرمز ملایم) است و در قسمتهایی از بدن کودک که در پوشک و یا کهنه قرار می گیرد دیده می شود. معمولا در اثر سایش پای کودک با پوشک و یا وقتی به مدت طولانی پوست کودک در مجاورت ادرار ومدفوع قرار بگیرند، ایجاد می شود. در این حالت رانها، باسن و نواحی تناسلی کودک قرمز شده و پوست آسیب می ببیند . پوست آسیب دیده زمینه را بری رشد باکتریها (مانند staph,strep) و مخمرهاو قارچها(مانند candida) مساعدتر می کند.
در واحد تحقیق و توسعه گروه بهداشتی فیروز جهت رسیدن به فرمولاسیون وازلین فیروز ، تلاش بسیاری شده و همواره نیز تداوم دارد. همچنین در انتخاب منابع تهیه مواد اولیه مصرفی وازلین فیروز در این واحد، نهایت دقت اعمال می گردد و کلیه آنها مطابق استانداردهای ملی ایران و استانداردهای بین المللی BP (British pharmacopia) و usp ( united state pharmacopia)می باشند.

 وازلین کاسه ای فیروز

وازلین کودک فیروز حاوی بیزابولول (Bisabolol) (ماده موثر گیاه بابونه) است که با خواص ضدالتهابی و ضدحساسیت در پیشگیری و درمان سوختگی و التهابات پوست کودک موثر است. 

برای پوستهای بسیار خشک و یا ترک خورده
نرم و لطیف کننده پوست با رایحه ای مناسب
حفظ رطوبت طبیعی پوست در طول شبانه روز
جلوگیری از سوختگی پای کودکان
مناسب برای استفاده بعد از هر بار حمام و یا تعویض پوشک کودک
مناسب برای بزرگسالان و کودکان 

وازلین بچه فیروز 

موجب سدی محافظ میان پوست و میکروب های مهاجم می گردد.
از التهاب پوست و تحریک ناشی از ادرار جلوگیری می کند.
مانع پوسته پوسته شدن بدن می شود.
موجب نرمی و لطافت پوست شده و پوست های ترک خورده را ترمیم می کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =