لوسیون کودک فیروز

mahsolat-23

لوسیون کودک فیروز

 لوسیون کودک اغلب به عنوان پاک کننده و مرطوب کننده  جهت محافظت پوست نوزادان و کودکان به کار می رود. بهترین زمان استفاده از لوسیون کودک  بعد از استحمام کودک است . ماساژ دادن بدن کودک بعد از حمام کردن باعث حفظ رطوبت پوست می شود. لوسیون کودک  را می توان برای تمام قسمت های بدن استفاده نمود. به علت اینکه شستشوی مکرر باعث حساس تر شدن پوست کودک می شود، از لوسیون کودک می توان به عنوان تمیز کننده، بعد از هر بار تعویض پوشک استفاده نمود.

در واحد تحقیق و توسعه گروه بهداشتی فیروز به منظور ارتقاء خصوصیات کیفی این محصول، تلاش بسیاری شده و همواره نیز تداوم دارد.

در انتخاب منابع تهیه مواد اولیه مصرفی در لوسیون در این واحد،  نهایت دقت اعمال می گردد و کلیه آنها مطابق استانداردهای ملی ایران و استانداردهای بین المللی BP (British pharmacopia) و usp ( united state pharmacopia) انتخاب می گردند.       

در فرمولاسیون لوسیون کودک  فیروز از پاک کننده های ملایم و مخصوصی استفاده شده که علاوه بر اثر پاک کنندگی هیچ گونه حساسیت و و اکنشهای آلرژی زایی روی پوست ندارد و به همین دلیل  از  لوسیون کودک فیروز می توان جهت پاک کردن آرایش وپاک کردن پوست صورت بزرگسالان نیز استفاده نمود.

 لوسیون کودک فیروز

پاک کننده پوست با خاصیت نرم کنندگی و جایگزین سازی چربیهای پوست

حاوی لانولین برای حفظ رطوبت و نرم کنندگی پوست
مرطوب کننده پوست و التیام بخش التهابات ناشی از ادرار و مدفوع
با خاصیت کمک به تنفس بهتر پوست
بدون هرگونه حساسیت زایی
مناسب برای تمیز کردن پوست کودک پس از تعویض کودک به جای شستشوی مکرر
مناسب برای پاک کردن صورت از مواد آرایشی و هرگونه گرد و غبار و آلودگی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 12 =